Powered by Blogger.
RSS

JJ is THAT YOU?


Hello hello!! Dee here.
Ati avut un soc? Sau mai degraba o mare dezamagire? Ei bine, stiu ca multi/e dintre voi ati vrut sa fie adevarul Kim Jaejoong din DBSK dar nu este, este prietena si colega mea de blog, intr-un look a la JJ. O prinde bine nu-i asa? De fiecare data cand o vad cu noua ei geaca si cu caciula cu mot ma gandesc la JJ si la faptul ca daca ar fi mai inalta, ca slaba e, probabil as crede si eu ca este el si as fugi dupa ea pe strada sa ii cer autograf. Kidding :))

Andra si Andreea
Duminica am iesit impreuna ca cateva fane k-pop din Timisoara la un ceai in Carturestiu-ul din mall. Ne-am distrat si am vorbit atat de mult, in special eu, ca nici nu ne-am dat seama cum a trecut timpul de repede si Maria, soara ei Viviana si juniorul grupului, Denisa au trebuit sa plece. Din pacate in Carturesti nu ne este permis fotografiatul asa ca nu avem poze cu ele trei, culmea e ca nu ni s-a dat voie sa apropriem nici doua mese, asa ca a trebuit sa ne inghesuim 6 persoane la una singura.Dupa plecare fetelor am ramas doar eu, Andra si Andreea. Eram lihnite, asa ca am mers sa mancam, eu si Andra am ales Thai House, ca de obicei, iar Andreea a ales Mado.

Pui cu ciuperci chinezesti si teitei in soia
In timp ce o asteptam noi pe Andreea sa isi ia comanda, a trebuit sa parcurgem din nou toata portiunea meselor pentru ca era plin, tot timpul este plin indiferent ca mergem la Chinese sau la Thai, niciodata nu gasesti loc in apropriere. Cand in sfarsit ne-am asezat la masa si ne savuram linistite mancarea, auzim o voce de baiat strigand "Andra", instinctiv ne-am intors toate. Si am dat cu ochii de fostul coleg de liceu al Andrei. Mi-a placut reactia ei in genul "OMG ce cauti aici?". De parca n-ar avea voie in mall saracul. Mi-a placut si remarca Andreei cand a spus ca noi cand iesim in oras totul timpul dam de cineva si cam asa e.
La plecare ne-a sarit in ochi o expozitie de torturi, care mai de care mai delicioase. Am facut chiar si un top 3 in functie de detalii, culori, tema, aranjamente, etc.


Mi-au placut foarte mult acestea 3, aveau teme interesante, iar detaliile erau lucrate cu multa grija. Nu pot sa zic ca restul torturilor nu au fost dragute, dar parca erau facute in graba si aratau ca si cum ar fi fost facute de amatori, desi erau de la aceasi firma ca si cele de mai sus. Anyways, va las sa va convingeti singuri.


Until next time..Bye Bye ^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Andra said...

hey~ nu e corect am fost foarte surprinsa! sigur ca are voie in mall :))
cat despre torturi ma batea gandul sa fur unul :)) kidding xD

Lexie said...

torturiile!! *drool*

MiiutaChan said...

Andra...să-ţi fie de bine;)
Mă bucur că v-aţi distrat...păcat că a fost în Timişoara.
Vă puuup:D

Dee said...

Pai astfel de iesiri s-ar putea face si in alte orase. Asta evident daca populatia vrea :))

Anonymous said...

Torturileeee!! :D~ :D~

Si Andra chiar ca arata ca JJ.. din spate :D
Sa va ganditi si la noi cand ve-ti mai iesi afara, aduceti-ne si noua ceva noodles :D

Dee said...

@Lina: Imi deschid firma de home delivery :)) Numai sa ne trimiteti adresele :))

Andra said...

@Mia: Mersi :* lasa ca poate intr-o vara vii pe la Tm si ne distram impreuna :D
@Lina: promit cand o sa mananc o sa mananc si pt voi :)) dar si ideea lui Dee e buna :))

Post a Comment