Powered by Blogger.
RSS

Exes Anonymous

Exes Anonymous de Lauren Henderson este ultima carte citita de mine, imprumutata de la Dee. Am terminat-o inainte de Anul Nou si am vrut sa scriu despre ea, dar am uitat. Deocamdata nu am sa mai citesc nimic pana dupa licenta pentru ca trebuie sa ma concentrez pe facultate. Asa ca pana in vara, daca nu face Dee reviews la carti, nu vor mai fi.
Autoarea relateaza povestea Rebeccai care s-a despartit in urma cu 5 luni de Patrick. In afara de faptul ca Rebecca si-a transformat dormitorul intr-un fel de altar inchinat lui Patrick, se pare ca a trecut peste durerea despartirii, dar prietenul ei cel mai bun, Davey, nu pare sa o creada. El considera ca Rebecca are nevoie sa treaca peste obsesia pe care o are pentru fostul prieten asa ca infiinteaza un fel de grup similar cu AA [Alcoolicii Anonimi] numit "Ex-ii anonimi" dedicat celor care trec printr-o drama in dragoste. Cei 7 membrii devin repede prieteni, intalnindu-se regulat, pe rand la fiecare acasa pentru a povesti ce patit fiecare si a-si usura suferinta. Rebecca incepe sa creada ca are sanse sa treaca peste suferinta si obsesie cu ajutorul acestui grup. Dar se pare ca pentru ea, dragostea e un obicei de care nu se poate lasa asa usor.
De prima data cand am vazut cartea am avut o banuiala ca ma v-a distra. Auzisem si de la fete ca e super tare cartea. Dee a cumparat-o acum cativa ani, dar nu am apucat sa o citesc. Inca de la primele pagini m-a captivat chiar daca nu e genul de carte care sa ma atraga pentru ca se concentreaza pe relatii/iubire/alte chestii de genu. Are o doza buna de umor, iar personajele nu sunt enervante, sunt bine definite, cu personalitati diferite; povestile tuturor personajelor sunt bine conturate si de asemenea se incheaga bine una cu alta pentru a completa universul Rebeccai. Pe la ultimele pagini deja nu mai puteam sa o las din mana. La final, eu am prezis un pic cam ce o sa se intample, dar nu asta a fost ce m-a deranjat. Am doar o mica plangere. Mi se pare ca se face trecerea un pic cam brusc de la un iubit la celalalt. Sau poate e doar in imaginatia mea. 
Anyway, este o carte care mi-a placut si pe care o recomand cu caldura. Daca o cititi, sa imi spuneti cum vi s-a parut.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment