Powered by Blogger.
RSS

Ieseala de ziua lui Csabi

Sesiunea se apropie de sfarsit, dar nu a fost lipsita de peripetii. Era sa pierd un examen pentru ca nu am ajuns la timp din cauza mijloacelor de transport care si-au gasit sa deraieze dis de dimineata. Noroc cu profa ca a fost draguta si m-a primit chiar daca era 8:15. Si ultimul examen dat, la care aflu maine rezultatul, a fost...SF. Toata lumea s-a plans ca nu a inteles intrebarile si ca a fost aiurea. Daca nu il trec....



Dar voi termina cu vorbitul aiurea si voi trece la subiect. Cum sugereaza si titlul am fost cu colegii de la japoneza in Scartz sa sarbatorim ziua de nastere a lui Csaba. Deni a venit dupa mine sa mergem impreuna. A fost un frig de crapau pietrele si eu eram foarte obosita, dar la insistentele Izei, am zis ca poate nu e o idee asa rea. Deoarece Alex, Iza, Hinata, Csaba si Marcel au ajuns mai repede, au inceput sa joace Mikado si Piticot. La mikado sunt niste bete imprastiate la intamplare iar jucatorii trebuie sa ia cate unul fara sa le miste pe celelalte. Nu am jucat niciodata. Credeam ca in seara aia o sa apuc, dar se pare ca nu a fost sa fie.
Mikado
Piticot
Inca de cand am intrat, eu cu Deni am fost asaltate de Csabi care a dat dovada de abilitati de papparazzo si am fost surprinse ca si cateii de prin partea locului stateau inauntru ca sa nu inghete, saracii. Dragut din partea proprietarului sa ii lase inauntru. Au fost cuminti si nu deranjau pe nimeni.


Dupa ce ne-am asezat confortabil si l-am trimis pe Marcel sa ne ia de baut [eu ceai de menta + cirese, iar Deni, ceai cu spuma], i-am dat cadoul sarbatoritului - calendar cu animeul lui preferat - One Piece. A fost foarte incantat de el.
Marcel si Csabi admirand cadoul
Group photo
Nu am mai stat mult dupa, dar a fost relaxant. Cand am iesit afara am inceput sa tremuram de zor. Erau vreo -10 grade celsius. Nu am stat sa astept tramvaiul ci am luat un taxi. Ma bucur ca am mers desi la un moment dat mi se inchideau ochii si faptul ca Iza casca nu ma ajuta cu nimic. 

PS: Ma enerveaza cuvantul asta - ieseala. Imi irita urechile pentru ca suna asa de...nu stiu cum. Nici nu stiu de ce am pus titlul asa. :))

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Lexie said...

hah! u is lazing around, i've seen the pictures on fb already :> i am glad you're relaxing during exam session

Bianca Dobrescu said...

Dar te-ai distrat :D

Post a Comment