Powered by Blogger.
RSS

Primavara e aici!

De ceva vreme am trecut si peste sesiunea asta cu bine. Dupa o bine-meritata vacanta de 1 saptamana jumatate, am revenit la facultate pentru un semestru nou si stresant. Partea proasta e ca m-am obisnuit sa ma culc pe la 2 dimineata si sa ma trezesc pe la 11. Diminetile mele incep cam asa cand suna alarma la ora 7 dupa doar 5 ore de somn....
 La ore sunt tot timpul asa:

Noroc ca doar luni am de la 8 si cu Lucy care imediat sare pe mine si incepe sa ma muste ca sa ma trezeasca pana ma enervez si TZOP! o prind si ii fac asa:
In 2 secunde nici nu mai stie pe unde sa fuga de mine. Prea multa iubire strica. Ah! Ca tot veni vorba de Lucy. Intr-o zi in timp ce o enervam, i-am facut si poze ca sa se enerveze si mai tare. Cred ca enervatul pisicii mele incepe sa devina un hobby. xD Nu pot sa rezist cand vad cat se enerveaza ca nu prinde pixul.

See what I mean? Era in stare sa ma rupa si daca imi aduc bine aminte m-a si zgariat. A small price to pay for awesome pictures.
Partea buna e ca odata cu sesiunea a plecat si frigul ala crunt de -n grade care te facea sa vrei sa stai in casa si sa inveti decat sa iesi afara sa cumperi ceva. Ca sa nu mai spun de 1 Martie, o zi pe care toata lumea o asteapta. Desi fondurile au fost limitate, am reusit sa ma incadrez in buget cumparand martisoare dragalase matusii mele si lui Dee. Eu la randul meu am primit de la colegul meu Vladut, Dee, de la tata, Lili si o floare de la vanzatoarea la magazinul de animale din Mall unde am fost sa iau mancare pentru pisici.

Imi amintesc cand eram mai mica, prin clasele 1-8 ca baietii toti erau obligati practic sa vina cu martisoare la colegele lor si eu ajungeam cu geanta plina acasa.
Azi este alta zi speciala - ziua lui Lexie~~! La multi ani!!! *big hug & kiss* Am vrut sa merg sa o vad ca anul trecut, dar din pacate nu este posibil pentru ca e deja in Polonia impreuna cu o colega, iar Andrei, prietenul lui Lexie si Georgi o colega de-a lor, au obtinut burse in Seul. Isi povestesc aventurile pe blogul personal. Yay!!!

Speram sa se distreze acolo si sa vina incarcati de lucruri noi si frumoase + experienta. Fighting! We're gonna miss you....
Si cam aici se va incheia postul asta care e cam lipsit de sens si mostly just me rambling. I hope you liked the update tho. Until next time...Toodles~
 
Ps: credits for the gifs go to tumblr :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

cryptowang said...

imi plac foarte mult martisoarele tale :3

si da, imi amintesc de anii aia xD chiar si noi, fetele, ne cumparam martisoare xD lol

Post a Comment