Powered by Blogger.
RSS

Meetings

 Stiti ce s-a intamplat dupa ce am venit din Bucuresti? Nu? Atunci hai sa va povestesc! :)
Dupa ce ne-am intors de la Bucuresti, am fost contactate de Maria. Se intorsese in tara si voia sa ne vada asa ca ne-am intalnit in mall sa stam la o sueta. Viviana sora ei si Andreea au venit si ele. Maria ne-a povestit aventurile ei din Coreea si noi i-am povestit ce s-a intamplat in Bucuresti. Diana a luat laptop-ul cu ea sa le aratam si poze.
La cateva zile dupa, am dat sfoara in tara ca toti fanii k-culture din Timisoara si zonele apropiate sa se intalneasca cu noi sa ne cunoastem mai bine, sa ne distram si sa vorbim despre eventuale proiecte sau pur si simplu despre ceea ce ne place. Planuiam intalnirea asta de mai demult, dar ori nu am avut timp, ori au fost altele de facut si tot am amanat. Vreo 30 persoane au confirmat participarea, iar 22 am fost cu totii la intalnirea propriu-zisa. Ne-am dus la mall pentru ca stiam ca suntem multi si in alt local nu prea aveam unde merge sa avem loc toti. Din pacate Dee racise zdravan in dimineata aia, dar s-a simtit destul de bine si nu s-a vazut ca e cobza cu exceptia faptului ca era fonfanita. Am stat mai bine de 2 ore la taclale si din cate am vazut, lumea s-a distrat. La sfarsit am insistat sa facem o poza de grup. Trebuia sa se vada cat de multi am fost hihi.
Sper ca data viitoare sa vina toti! Numarul total al fanilor din zona Banatului este cel putin dublu celui care au fost atunci la Mall.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Lexie said...

omg, seems like fun! ma bucur ca v-ati distrat si ca ati facut intalniri de genul :x macar nu ati stat in casa ca mine =))

Andra said...

eh dar si tu ai avantajul ca esti intr-o tara straina si ai ce vedea :D

Post a Comment