Powered by Blogger.
RSS

Pranz la Arad

Oji-san a venit din nou in vizita, dar numai pentru week-end asa ca Iza a sugerat sa il scoatem din Timisoara intr-o plimbare pana la Arad, unde vom manca o masa traditionala romaneasca. Asa ca la 12:15 am fost prezenti in gara sa luam bilete de tren. Partea mai aiurea a fost ca prima treapta a trenului imi ajungea la piept deci urcatul si coboratul din tren au fost o adevarata aventura.
Am fost serviti ca la restaurant cu ciorba de vacuta si mamaliga cu sarmale in foi de vita de vie cu smantana. A fost delicios! Am avut ocazia sa mancam si miere de casa poliflora si de tei. Oji-san a spus ca i-a placut mult tot ce a mancat. 
Ramses voia sa se "joace" cu noi...bine ca era in lanturi :))
 Dupa o masa copioasa am fost sa vedem Muresul care curge la cativa metri de casa. Era o barca ancorata la mal si Marcel a profitat de ocazie sa se joace putin. Desi era veche si probabil nu o mai folosea nimeni, bine ca nu ne-a prins nimeni ca ne-am jucat putin cu ea.

Muresul care se varsa in Tisa care se varsa in Dunare
 Ahoy!!!Land ahead~
Abandon ship!!!
Apoi ne-am facut o plimbare in jurul orasului cu...
Titicarul
care avea incorporat cantece de gradinita pentru copiii. Toata lumea a zis ca o sa aiba cosmaruri cu cantecele respective deoarece erau cateva care se repetau la nesfarsit. Nu puteau si ei sa puna Lady Gaga sau ceva mai...normal? Adica sunt sigura ca cei mici oricum nu inteleg versurile, so no harm done, right??
Cool pose cu Oji-san :)
"Glorie Eroilor Patriei"
Catedrala ortodoxa
Biserica Catolica
Am decis ca, deoarece avem timp, sa mergem pe jos pana la gara ca sa vedem mai bine orasul. Ne-am oprit la o gelaterie interesanta care avea ca tema de decor interior filmele si actorii. Cred ca proprietarul era cinefil impatimit. Foarte interesanta ideea. Inghetata a fost buna, desi cam scumpa.
Eu am ales "biscotti" si ciocolata cu nugat
Vin Diesel si Johnny Depp la o...inghetata :D
Am ajuns franti acasa, schimbarea de aer si plimbarea ne-a prins bine. It was fun! :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Lina said...

Ma tot gandesc de ceva vreme la chestia asta, dar inca nu am spus-o pana acum: cand voi vizita Timisoara, sa te angajez ca ghid! Cand postezi despre iesiri afara, intotdeauna suna super fun!!

cre-cre said...

Ce frumos! Ce inspirati ati fost sa iesiti la mancare traditionala.
Sincer e o schimbare, mai ales ca tot timpul imi faceti pofta cu delicatese coreene sau japoneze.

Imi plac pozele foarte mult,si sincer te-am imaginat in fata scarii de la tren si m-a paucat rasul. Scuze, dar mi s-a parut foarte dragut mai ales ca esti micuta de inaltime. hehe

Andra said...

@lina: hahaha ok :D cand o sa o vizitezi, sa ma anunti sa ne distram impreuna :D voi fi ghidul tau cu placere ;))

@cre-cre: eh nu iti fa griji, nu ma supar eu pentru asta sau ceva. dar trebuie sa recunosc: e enervant ca daca vreau ceva de pe raftul de sus de la magazin, de ex, trebuie sa caut pe cineva sa mi-l ia, dar intaltimea asta are si avantajul ca doar fac puppy eyes si toata lumea e "awwww~~ fac tot ce vrei tu" =))

Post a Comment