Powered by Blogger.
RSS

Expozitie foto

Zilele trecute la Bastionul Theresia din Timisoara, s-a deschis expozitia foto-documentara dedicata victimelor dezastrului de la Fukushima care va fi deschisa pana in 17 aprilie cu intrare libera. Am hotarat sa mergem si noi, cei de la japoneza, sa ne cultivam putin. Inainte de asta a mai fost o prezentare la UVT la care din pacate eu nu am ajuns din cauza cursurilor.
La eveniment am avut parte de un frumos recital la flaut de domnul Ionuţ Bogdan Stefănescu si de o scurta demonstratie de Kendo a juniorilor Clubului de Kendo Sam-Sho din Timişoara.
 
De asemenea puteai lua acasa gratuit reviste cu tot felul de subiecte culturale si nu numai despre Japonia. Am fost inspirata sa iau cate una din fiecare acasa pentru ca Dee a fost foarte incantata de ele si de abia asteapta sa le citeasca mai ales ca e pe subiectul ei preferat - design si arhitectura.
De asemenea am avut onoarea si bucuria sa vorbesc cu Excelenta Sa, Natsuo Amemiya, Ambasadorul Japoniei in Romania care a fost foarte incantat de faptul ca noi, studentii de la japoneza, am fost prezenti si ne-a multumit ca am venit. Este un om cu un comportament impecabil si bun la suflet. La sfarsitul evenimentului inainte sa plece acasa s-a oprit la noi sa ne ureze succes in continuare si sa ne multumeasca inca o data. A fost asa de draguuut~ E bine de stiut ca mai sunt oameni draguti si politicosi pe lumea asta care in ciuda functiei pe care o au nu te trateaza ca pe un nimeni si la care sa nu le ajungi nici cu prajina la nas.
In ciuda faptului ca nu am fost in forma in ziua respectiva si ca am avut treaba inainte si dupa eveniment, e bine ca am reusit sa ajung si sa particip. Sper sa mai fie evenimente interesante pe viitor.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Lexie said...

omo! :X pare ff interesant!! ma bucur ca ai avut o experienta placuta :X :*

MiiutaChan said...

Cât de tare, cred că a fost foarte interesant, cred că aş vrea să merg şi eu la un asemenea eveniment^^

Andra said...

@Mia: sa stii ca a fost interesant :) nu in fiecare zi ai parte de asa ceva :D

Post a Comment