Powered by Blogger.
RSS

New friends

Iza did it again! Acum cateva saptamani a dat de Kasumi chan [sau Momo, cum i se mai spune] care locuieste aici de ceva timp impreuna cu familia ei. Am stabilit o intalnire la mall pentru a o cunoaste mai bine. Pentru ca era cald, am decis sa mergem pe acoperisul mall-ului sa stam pe banca la aer. Dupa cateva ore de stat pe acoperis discutand vrute si nevrute, am mancat si apoi am mers acasa pentru ca fiecare avea treaba.
Pentru ca i-a placut asa de mult de noi, Momo-chan ne-a invitat acasa la ea la un cooking party. Nu stiam exact unde locuieste asa ca ne-am intalnit in Balcescu si de acolo a venit sa ne ia. Vremea s-a racit brusc luni iar vantul batea asa de tare incat mai putin si aveai nevoie de masca de oxigen.
Din fericire apartamentul nu era departe de locul unde ne-am intalnit. Odata ajunsi am facut cunostinta cu mama si sora ei mai mica, pe nume Sumire care are 7 ani. Pe masa ne asteptau sucul si ca aperitiv tot felul de chips-uri si prajiturele/biscuiti. Iza, Bobby, Csabi, Cati, Momo si mama ei s-au apucat imediat de treaba lasandu-ne pe mine, Hina-chan si Alex cu Sumire. Ne-am simtit useless dar nu avea rost sa stam si noi in bucatarie pentru ca mai mult incurcam, dar mergeam din cand in cand in "inspectie" sa vedem daca putem ajuta cu ceva.

Din cauza ca era foarte rusinoasa, in prima ora nu prea aveai ce vorbi cu ea si ne-a trebuit ceva sa o scoatem din carapace. Cu putin ajutor din partea surorii ei mai mari, Sumire in sfarsit a iesit din carapace si a inceput sa vorbeasca....in romana. Am ramas masca. Fata vorbeste romana la fel de fluent ca si limba ei natala. Cand a venit la mine si m-a intrebat daca e ok sa vorbeasca romana, ma asteptam sa stie ceva, dar nu mult. In schimb nici nu am simtit ca vorbesc cu o japoneza, ci cu o romanca. Mi-a facut cunostinta si cu bunica lor cu care vorbea prin chat. E o femeie foarte draguta si deschisa care evident ca nu isi arata varsta.
Ca sa nu se mai plictiseasca nici ea nici noi, am intrebat-o daca vrea sa joace ceva. Am avut un al doilea soc cand m-a intrebat daca vreau sa joc sah. E campioana la sah. La 7 ani poate sa bata experti si se vede ca ii place jocul. Eu nu ma pricep. Am invatat si eu sah pe la 8-9 ani dar nu am jucat mai mult de 10 partide de atunci. E usor de ghicit ca she kicked my a$$. Ne-a batut pe toti care am jucat in afara de Alex care a reusit sa o bata dupa ce s-a zbatut destul.
Cand ne-am plictisit de sah a fost gata si mancarea. Momo ne-a pregatit o delicioasa supa miso si oyako donburi. Pe langa asta, Iza a facut salata de vinete si salata de ciuperci. La desert am avut prajituri cumparate si Raffaello de casa, specialitatea Izei.
Miso shiro si Oyako donburi
Raffaello
A fost delicios desi nu am putut manca tot, din pacate. Dupa masa ne-am pus sa jucam mima cu cuvinte in japoneza. E prima oara cand jucam asa. A fost ciudat si un pic greu, dar mi-a placut si am ras cu pofta. Timpul a zburat si la ora 1, dupa 2 ture de mima am decis ca e timpul sa mergem acasa. 
Party-ul asta a fost o experienta unica si am invatat cate ceva, mai ales cuvinte noi xD Sper sa ne mai intalnim in curand la asa un party.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment