Powered by Blogger.
RSS

New Haircut~ Finally!!

Ta-dah! M-am tuns~

La aproape 3 luni de la postul meu despre "haircut battle" in sfarsit m-am tuns. Desi nu este niciuna dintre cele pe care le-am post eu, pot spune ca e o combinatie intre "haicut no. 3" si cea a lui Hyori ( haircut no. 6 ), pentru ca am bretonul ca si al ei.
Marturisesc ca imi place destul de mult, desi la inceput eram putin sceptica din cauza fetei mele grasune :)) Sunt bucuroasa ca in sfarsit am scapat de imaginea de high school student. Desi acum lumea ma intreaba la ce faculta sunt boboaca. But anyways :)) E mai bine :)) Defapt cred ca ar fi trebuit sa imi continuat cariera ca si actrita, as fi jucat in "Baby faced beauty" in locul lui Jang Nara.  As fi fost potrivita, nu? Joking joking kkk.



 Pe partea stanga parul are lungimea mai mare. Ma enerveaza putin ca parul meu este moale si nefiind obisnuit se muleaza dupa forma capului/gatului asa ca acum trebuie sa-l aranjez in fiecare dimineata, dar doar partea stanga.
Pentru ca cea dreapta sta perfect.
Desigur intrebarea " iti intinzi parul cu placa?" imi este si acum pusa, ca atunci cand aveam parul lung :)) Si amuzata zic de fiecare data "nu" si lumea se uita chioras la mine apoi oftica. Ehh fetelor sa stiti ca nu-i asa fain sa ai tot timpul parul drept. Like..FOARTE DREPT.
Poveste funny:
Pe mine de obicei ma tunde colega mea de facultate inca de pe vremea cand eram la liceu impreuna. Si in ziua in care m-am dus la ea la salon sa ma tunda, avea clienti si a trebuit sa astept putin. Aveam parul prins in coc, asa ca atunci cand l-am desfacut toate clientele au inceput sa ofteze, apoi una dintre ele s-a dus la manichiura in cealalta incapere si intre timp eu m-am tuns. Cand a iesit expresia ei s-a schimbat brusc din :) in O.O si a urmat intrebarea " CE TI-AI FACUT?". Saraca, arata inspaimantata de-a dreptul cand a vazut cat par era pe jos. Apoi mi-a zis ingrijorata ca ea ar fi plans daca si-ar fi taiat atata par. Eu am ras, n-am suferit niciodata dupa parul taiat si nici n-am de gand. E frumos, e sanatos, am grija de el, dar e doar PAR! Deci chill creste la loc. :)) Si pe final o poza cu mine si Andra, cu frezele nostre noi kkk


Byebye~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Lexie said...

iti sta foarte bine! :D i wanna see it live :((

Andra said...

la tine cu parul e ca la mine cu genele. toata lumea ma intreaba ce rimel minune folosesc =)) cand eu defapt nu folosesc XD

cryptowang said...

si eu mi-am scurtat parul drastic de doua ori, de la lungimea la care aproape ca ajungea la fund pana la umeri...si lumea tot asa imi zicea ca daca ar fi avut parul meu nu si l-ar fi taiat xD e chiar frustrant sa auzi comentarii din astea!
iti sta bine cu parul asa, tunsoarea e foarte moderna, e super!

cre-cre said...

Te prinde bine. Nu stiu de ce zici ca ai fata "grasuna", ai si tu pitici tai. Oricum, eu cred ca tu esti tipul acela de persoana caruia i-ar sta bine indiferent de tunsoare.

Dee said...

@Lexie: Eh da, pana vii tu va creste mult si bine :))
@Andra: Deci asta inseamna ca-mi dai genele tale? ;;)
@Fuyuko: Mersi. Si eu am avut parul aproape de fund :)) dar acum a fost ok, ca l-am avut si pana peste fund si l-am tuns tot asa scurt :))
@Cre: Zic ca am fata grasuna pentru ca sunt bucalata :)) I still have my baby fat.

Andra said...

hahaha :| ai vrea tu :)))

Post a Comment