Powered by Blogger.
RSS

Stresiune & distractie

Trebuie sa recunosc ca nu cred ca am avut mai mult stres pe cap asa cum am avut acum in ultimul semestru. La un moment dat [chiar inainte de ultimul examen] nu mai aveam nervi sa invat. Am citit tot in noaptea de dinainte si pe aplicatii am aruncat un ochi fugitiv. La examen eram cat se putea de relaxata pentru ca eram sigura ce subiecte ne va da, mai ales la aplicatii. Intuitia nu ma inseala niciodata si am reusit sa iau nota mare. *evil laugh* Ca sa mai aman inevitabilul am mers sa vad ce e la Street Delivery. Colegii mei de la Japoneza erau deja acolo la standul cu origami. Am intalnit fete noi si fete cunoscute deja. Stadul a fost la fel de popular ca intotdeauna, dar mi-a fost mila de colegii mei ca in toiul caldurii au fost pusi sa stea in soare.
Hina si Iza invatau 2 fetite sa faca fluturasi
Cateva dintre expozitiile/standurile de la SD
Ce m-a enervat era ca eu venisem in sandale si ei au imprastiat nisip fix in mijlocul drumului. Evident ca mi-a intrat in pantofi si nu mai stiam cum sa il scot >.<
Plaja in mijlocul strazii
Jongler :)
Nu am stat foarte mult pentru ca am zis ca ma duc sa invat. Trebuie! ....yeah right. M-a sunat tata si mi-a zis daca nu vreau sa ma duc cu ei la concert la Taxi in club No Name. How can I refuse? Tell me! Nu sunt eu fana Taxi, dar nu puteam refuza ocazia de a ma relaxa. *cough*
Cand am ajuns acolo membrii formatiei stateau linistiti la o masa si beau, discutau. Toata lumea de acolo ii trata ca pe oricine altcineva. In momentul ala mi-a trecut prin cap "ce diferenta intre fanii romani si fanii din Coreea". Asta nu se intampla numai la Taxi [ati zice ca numai la ei pentru ca sunt deja batrani si nu au fete tinere care sa se duca la ei sa le ceara autograf]; am observat ca toate vedetele din Romania au parte de acelasi tratament.
In deschidere au cantat trupa "Burning Table". Tipul avea o voce wow~!


Am filmat putin. O melodie de la fiecare. Calitatea sunetului e proasta pentru ca sistemul de sunet era din secolul trecut probabil. A fost rapita o mireasa si a fost adusa la concert. Dan Teodorescu imediat a luat-o in primire. Trebuie sa recunosc ca e foarte simpatic si are glume foarte haioase. Pe la sfarsitul serii eram terminata de somn. Concertul s-a terminat pe la ora 1 dimineata. Am ajuns acasa si am adormit indata ce am pus capul pe perna.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment