Powered by Blogger.
RSS

I know what you did last summer [part 1]

Vara care tocmai a trecut a fost o vara dintre cele mai calde si cele mai plictisitoare. In prima luna de vacanta (care a inceput la jumatea lui iulie sau cam asa ceva) incercam sa ma conving ca intr-adevar sunt in vacanta. Am fost intr-un stres continuu din februarie si in mintea mea tot mai asteptam sa mai dau examene chiar daca eu imi dadusem licenta si ma si inscrisesem la master. Dupa ce mi-am revenit, am inceput sa ma plictisesc pentru ca nu sunt obisnuita sa nu fac ceva, asa ca toata vara, cu exceptia celor cateva iesiri din oras, am vazut filme si seriale cu duiumul. 
Pentru ca si acum am prea mult timp liber si mai e pana sa imi caut de lucru, si pentru ca pe blogul asta cam bate vantul, am decis sa fac o recapitulare a filmelor vazute vara trecuta. So here is part 1.  
Atentie: filmele nu sunt in ordinea in care le-am vazut. Credits for pics go to our dearest google. :)

1. Total Recall



Cum spuneam si intr-un post anterior am castigat bilet gratis la film, asa ca eu cu Lexie ne-am dus sa vedem Total Recall care e remake al filmului SF cu acelasi nume din 1990, dar cu povestea putin schimbata. Joaca Kate Beckinsale, Jessica Biel, Colin Farrell si Bill Nighty. Daca imi amintesc bine, vazusem filmul original cand eram mica si fana a filmelor SF. A fost fain, doar ca noua nu ne prea place Jessica Biel si ne doream sa fie un pic rolurile inversate, dar trebuie sa recunoastem ca Kate Beckinsale a jucat foarte bine rolul de personaj negativ.

2. Dark Shadows


Evident ca nu puteam rata filmul cel mai nou al lui Johnny Depp, o comedie horror care a fost pe placul nostru. Tim Burton intotdeauna regizeaza filme faine, cu replici pe masura. Tipul asta si remake-urile le face geniale. Am vrut sa merg la cinema sa il vad, dar nu am putut si mi-a fost ciuda ca a trebuit sa astept mai mult ca sa il pot vedea. Din film nu putea lipsi Helena Bonham-Carter si chiar si Alice Cooper a avut un cameo. Merita vazut chiar si numai pentru Johnny.

3. The Avengers

Cand eram mici cu totii ne uitam la desene animate ca "Iron Man", "The Incredible Hulk" sau "X-Men" si toti aveam cate un preferat. Ei bine, filmul asta aduce mai multi super-eroi laolalta. Sincer, la inceput cand am vazut ca se face filmul am zis ca sigur o sa fie un fail de proportii, dar m-am inselat amarnic. Replicile personajelor au fost geniale, povestea e bine construita, felul in care fiecare personaj a reactionat in situatia respectiva iti dadea impresia ca Iron man, Hulk, Captain America si restul au fost dintotdeauna in acelasi comic book. Actorii care i-au jucat pe Hulk, Thor, Iron Man sunt aceasi care au jucat in filmele cu acelasi nume, ceea ce e si mai misto pentru ca probabil producatorii s-au gandit ca daca juca altcineva in rolul lor probabil nu ar mai fi obtinut acelasi succes. Oricum, genial! Sper sa se faca si partea a doua cu toate ca poate nu o sa mai fie la fel de faina ca prima.

4.  Hunger Games


Filmul asta e facut dupa cartea cu acelasi nume, scrisa de Suzanne Collins. E unul din romanele astea pentru adolescenti, gen Twilight. Personal nu imi plac astfel de romane pentru ca sunt plictisitoare, le pot vedea imediat evolutia povestii si cum se termina. *gets bricked by fans* Am fost sceptica de la inceput, dar am vrut sa vad totusi ce e de capul lui. Nu a fost asa plictisitor cum ma asteptam. Ideea din spatele filmului/cartii e chiar misto, doar ca ceva lipsea. Nu stiu ce. Poate ca ma asteptam eu la mai multe din partea eroilor principali. Anyway, a fost un film ok.

5. Horrible bosses
Colegii mei spuneau ca e genial filmul si de aceea am vrut sa il vad. Cica e comedie neagra si ei au ras de nu mai puteau. Pe mine nu m-a impresionat asa tare. Adica da, intr-un fel arata realitatea la locul de munca. Seful tau poate sa fie un imbecil din ala care sa te tortureze si tu nu poti sa ii spui nimic ca te da afara. Nu prea a fost nimic de ras la film. Cel putin nu m-a adormit.

To be continued...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment