Powered by Blogger.
RSS

I know what you did last summer [part 2]

Sa continuam cu filmele vazute din vara pana acum. Tin sa reamintesc ca filmele nu sunt in ordinea in care le-am vazut. Credits for pics go to our dearest google. :)

6. Cars 2

E un nou capitol din peripetiile masinutelor de curse din Radiator Springs, film produs de studiourile Pixar. Intotdeauna au avut animatii demne de nota 10. Toate filmele de animatie produse de ei mi-au placut foarte mult. De data asta cei 2 eroi principali se duc prin toata Europa si ajung chiar si in Tokyo pentru a participa la curse si desigur, pentru a salva lumea. Un film dragut care il poate savura oricine, nu doar copiii.

7. The girl with the dragon tattoo
Un film dur, cu mister si actiune, dar care mi-a placut mult. Povestea e simpla: un jurnalist cerceteaza disparitia unei femei de acum 40 ani si e ajutat de o tanara hacker-ita. Filmul e foarte bine facut, povestile personajelor chiar par verosimile, actorii joaca impecabil. Am inteles ca filmul a fost facut dupa un bestseller al unui autor suedez si a obtinut mai multe premii atat ca si carte cat si ca film. Eu zic ca isi merita din plin premiile. Filmul trebuie vazut neaparat.

8. Hangover 2


Partea a doua de la comedia spumoasa The Hangover pe care cred ca multi dintre voi au vazut-o. A avut poante noi, replici pe masura si actiunea se petrece pe strazile Bangkok-ului. A fost haios si zic eu ca merita vazut pentru o portie sanatoasa de ras cu un pic de mister. Maimuta singura face tot filmul. E asa cute si haioasa!!!

9. The woman in black
Un film horror cu Daniel Radcliffe pe care il stim cu totii din Harry Potter. Am vrut neaparat sa il vad pentru ca eram curioasa cum joaca alt rol decat cel al lui Potter. A fost mega ciudat sa il vad jucand rol de tata al unui tanc de 5 sau 6 anisori cand stiu cat e Daniel de tanar. Filmul nu m-a speriat nici pe mine nici pe Lexie. Nimic nu ne mai sperie, dar continuam sa vizionam filme horror in speranta ca vom gasi unul sa ne sperie putin. Daca nu va plac filmele horror sau va speriati usor, nu va uitati pentru ca totusi veti avea cosmaruri noaptea.

10. Clash of the titans/Wrath of the titans


Remake al filmului cu acelasi nume din 1981, filmul e bazat pe mitologia greaca si spune povestea lui Perseu, un semi-zeu, unul din fii lui Zeus. In rolurile principale gasim actori foarte celebri cum ar fi Sam Worthington, Ralph Fiennes sau Liam Neeson. Desi il pusesem pe lista, aveam dubii cu privire la cat de bun e cu adevarat. Cu bucurie pot sa spun ca m-am inselat din nou: actiunea nu e grabita si nici foarte inceata, efectele speciale sunt foarte bine facute, actorii joaca foarte bine, si laudele pot continua. Am vazut si continuarea, Wrath of the titans care a fost la fel de bun. Mi-a parut rau ca nu l-am vazut 3D.

To be continued...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment