Powered by Blogger.
RSS

I know what you did last summer [part 3]

In sfarsit scriu si ultima parte cu filmele vazute vara asta. Postul asta lant se va incheia cu filmele japoneze si coreene. Reamintesc ca filmele nu sunt in ordinea in care le-am vazut. Credits for pics go to our dearest google. :)

11. Liar Game

Este un serial japonez din categoria thriller psihologic si mister adaptat dupa celebra manga cu acelasi nume scrisa de Shinobu Kaitani. Este vorba despre Kanzaki Nao, o fata simpla care nu poate minti nici macar sa isi salveze viata si crede pe oricine orice i-ar spune, care intr-o zi gaseste in fata usii o cutie cu 1 milion de yeni si o invitatie sa participe la Liar Game. Regulile sunt simple: in prima runda, care tine 30 zile, trebuie sa fure banii oponentului ei ca sa castige sau va avea o datorie de 1 milion de yeni. Disperata, il angajeaza pe Shinichi Akiyama, un excroc proaspat iesit din inchisoare ca sa o ajute. E foarte interesat pentru ca pe langa misterul care invaluie acest joc al mincinosilor, sunt diferite jocuri la care regulile pot fi manipulate cum nici nu iti imaginezi. Imi place de Akiyama ca e foarte destept si are niste strategii super tari! Sunt 2 serii scurte si s-au mai facut filme pe langa. Naspa e ca dupa prima serie, mi-am cam dat seama cine si cum minte. >.< 

12. Time slip dr. Jin

E varianta coreana a serialului japonez Jin. E vorba despre un foarte bun neurochirurg care e transportat cu 150 ani in urma in Japonia/Coreea medievala unde incepe sa ajute oamenii producand medicamente. Cand am vazut ca Jaejoong din JYJ va juca in serialul asta am inceput sa ma uit la varianta japoneza. La cea coreana m-am uitat pentru Jaejoong pentru ca vazusem varianta japoneza si cele doua sunt la fel, cu exceptia unor mici detalii. Partea proasta e ca am prezis exact evolutia personajului lui Jaejoong. Era tipul ala de personaj de care imi e mie mila de numai pot si in acelasi timp vreau sa il bat. Desi mi-a fost ciuda la cum s-a terminat, serialul e foarte dragut si te tine in scaun pana la sfarsit.

13. Howling 


Film politist cu Lee Nayoung si Song Kangho bazat pe romanul The hunter al scriitorului japonez Asa Nonami, si care a aparut in cinema chiar anul acesta. Este povestea unui politist veteran si al unei incepatoare care descopera ca criminalul in serie responsabil pentru niste crime oribile e defapt un caine. Filmul e de nota 11, DAR! eu urasc filmele in care apar animale pentru ca daca li se intampla ceva gen sunt ranite sau mor eu o sa plang 10 ani fara oprire pentru ca nu suport sa vad asa ceva. 

14. The chaser


Tot un film politist aparut in anul 2008 si care e inspirat dupa fapte reale. Spune povestea unui fost detectiv care e acum peste si care are probleme financiare din cauza ca doua dintre fetele lui au disparut. La inceput credea ca e un tip care lua fetele si le vindea in alta parte ca sa faca bani. Investigand el isi da seama ca e vorba de un criminal in serie si incearca sa il opreasca. Ha Jungwoo, cel care joaca rolul criminalului, joaca atat de bine incat iti trimite fiori pe sira spinarii.  Filmul e foarte realist facut.

15. Howl's moving castle


O animatie pur si simplu magica! O fata simpla si foarte increzatoare e transformata de o vrajitoare rea intr-o batrana. Singurul care poate rupe vraja e un vrajitor tanar care e exact opusul ei - nu prea are incredere in sine. Filmul mi-a fost recomandat de colegii de la japoneza si nu numai. Dupa ce l-am vazut vreo 3 zile numai la el si la cat e de awesome mi-a stat gandul.

16. Detective K - secret of the virtuous widow


O comedie spumoasa a carei actiuni se petrece in era Joseon si ale carei personaje nu sunt ceea ce par. Filmul e bazat pe romanul lui Kim Tak-Hwan si a aparut in 2011. La 17 ani dupa inscaunarea regelui Jeongjo apar o serie de crime despre care el crede ca sunt o conspiratie a guvernului asa ca ii ordona detectivului K sa descopere adevarul. Joaca Han Jimin, lucru care m-a surprins pentru ca nici macar nu am recunoscut-o. Soundtrackul e awesome!

Si aici se incheie rezumatul pe scurt al filmelor si serialelor vazute de mine timp de 2 luni cat am avut vacanta. Sper ca v-a placut si daca va uitati si voi sa imi spuneti parerea voastra. 
Until the next post, take care~!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

ღAzucenaღ said...

Nu am vazut niciunul dintre aceste filme,iar cel care mi-a atras atentia cel mai mult e animatia.In general nu prea ma uit la filme in alte limbi decat engleza si romana,dar ar trebui sa schimb asta.

Andra said...

filmele astea se gasesc si cu subtitrare in romana. poti sa incerci sa vezi daca iti plac. :)

MiiutaChan said...

Andra chan, trebuie sa recunos filme si drame foarte bune, recomand.

Post a Comment